Ihan on tuntunut olo orvolta, kun kukaan ei oo viikonloppuna ollu kotona. Tai siis minä olen mutta muut ei.

Perjantaina oli vapaapäivä. Käytiin Henun kanssa Lahdessa ostamassa Nealle synttärilahja. Illalla Henu lähti sotimaan ja äiti ja isä oli Tuusulassa. Mä olin illalla Nean synttäreillä. Vaari meni aamulla tabiksella Orimattilaan sairaalaan. Ei se pysty olemaan enää kotona.

Lauantaina oli Lapinjärven kotiseutumarkkinat. Oltiin potilaitten kanssa siel käymässä. Minäkin tapasin sielä tuttuja. Eijan ja Marian :)! Mikään pyörätuolikuski musta ei kyllä tule. Toisaalta kantotuolissa ei oo jalkatukia... Illalla Henu oli edelleen sotimassa ja äiti ja isä Kimasilla Espoossa. Menin Takulle ja Hannulle hoitoon. Tehtiin likkojen kanssa dominopalikoista jonoja.

Sunnuntaina herättiin aamulla aikasee, että haetaan Henu sieltä värikuulasodasta. Hirmusella kiireellä lähettiin sinne ja sitten se torso-Henu ei voinu tulla ajallaan ja jouduttii oottaa sitä melkein tunti. Kyllä ärsytti!! Eka meinattiin ettei mennäkään erämessuille mut mentiin kuitenki.

Messuilla oli ihan lystiä. Isä osti mulle metsästyspuvun. Ja kesäks Haltin sellasen takin. Kateltiin sellasia pieniä grillikotia. Möykynkoloon ois ihana saada joku kota ja pien sauna ja kunnon ranta... Täytyy suunnitella.


Kapat oli hetken kadoksissa. Kapaa löytyy...