Tänään kirjotan kyllä kaks blogia. On niin paljon mistä kertoa eikä ne oikeen sovi yhteen.

Torstaina alkoi MyLin perinteinen kesäleiri Hirvimökillä. Lapsia ei ollu ku 18 mutta se oli pelkästään etu. Johtajiakin oli toisina hetkinä kovin vähän. Silloin satoi ja oli kesän ensimmäinen ukkonen. Meillä oli leirikisat. Lajeina mm. hyppynaru, ihmispyramidi, halkotorni ja köydenveto. Kädenvääntö oli myös yks lajeista. Mä väänsin Ollia vastaan ja kovasta kannustuksesta ja apujoukoista huolimatta tietysti sen hävisin. Mutta voitin kyllä sen jälkeen Peten ja Paten ja melkein Joonaksenki. Ei kerrota kelleen, että lauantai-iltana hävisin Petelle, ku se halus revanssin.

Mä nukuin yön teltassa, sudarityttöjen kanssa kympissä. Viime telttayöstä onki aikaa. Perjantaina syötiin aamiaiseks aivan mielettömän hyvää puuroa ja sen kanssa mustikkasoppaa. Sallan kanssa ajeltiin rangerilla täydentelemässä varastoja ja hakemassa unohtuneita tarvikkeita kylältä. Osuuspankki sponssas meitä kopioimalla meille ilmaseks karttoja. Kyllä taas kannattaa olla Osuuspankin asiakas.

Muksut melo perjantaina ja me käytiin Teenolla vastaanottamassa kanootit. Harmitti, ku en päässy ite meloo. Se ois ollu lystiä. Mulla oli iltavuoro. Piti mennä töihin. Ihan hirveetä... Mul tuli huono-olo ja päätä alko särkee heti, ku pääsin töihin. Ihan kyllä sattumalta vaan. Töissähän ei taas ollu mitään ihmeellistä. PAITSI... Olen kokenu elämäni ehkä törkeimmän loukkauksen. Yks työkaveri sano, että mä muistutan Bona-Jania. Yäk! En kehannu sanoa sille mitään. Kyllä niin ärsytti!!

Töistä menin takas leirille. Olin jo menossa nukkumaan Henun makuupussiin ja -alustalle, kun Salla oli vallannu mun omat, kun päätettiinki sitte lähteä pelaamaan Jäppilän kentälle futista. Kellohan oli tällöin siis jotain puolen yön pintaa. Kengät kastu ja me nähtiin meteoriitti tai joku vastaavanlainen valoilmilö. Jotku torsot, ilmottivat olevansa Helsingistä (ihme!), tuli pelaa meiän kanssa.

Lauantaina mun piti pitää sudareille ohjelmaa. No se vähän ontu ja Väinö unohti kameran, joten siis Väinön syyks meni kaikki :)! No pelattiin sitte sellasta käsipalloa sudareitten kanssa. Iltapäivällä lähettiin kaikki autoilla ja seeprasaunoilla ensin Jäppilää pelaa futista ja sit Tenskalle uimaan ja saunomaan. Illalla syötiin tortilloja ja meil oli iltanuotio. Makkaraa ja vaahtokarkkeja. Seepra teki vielä toisen reissun Teenolle. Me jäätiin Reiskan ja pikkulikkojen kanssa tekee iltapalaa saunojille. Sitten aa aa tuta tuta..

Sunnuntaina syötiin ja poistuttiin. Muut siivotkoon :)!


Se toinen blogi taitaa jäädä huomiselle. Väsyttää.