Mä näin tänään Artsin. Vähänkö mukavaa. Artsi on hyvä tyyppi. Se oli aina reilu mulle. Ja mä opin siltä paljon.
 
Muutenkin koulussa oli ihan mukavaa. Tosin opiskelu maistuu nyt enemmän puulta kuin koskaan mutta ehkä se tästä. Alan vaihtoa olen tässä nyt harkinnu jo pari viikkoa ja mitä enemmän sitä ajattelen, sitä paremmalta vaihtoehdolta se tuntuu. No toisaalta... ehkä mä opiskelen vielä tämän vuoden jälkeen sen 2 vuotta niin olen sitte valmis ensihoitaja. Ikää on siinä vaiheessa vasta 22, joten vielä voi lähteä opiskelemaan vaikka mitä.
 
Suunniteltiin tänään mun synttäreitä. Iirakin kauhisteli miten nuori mä olen. Kamalaa. Kun yrittää olla yhteiskunnan mallioppilas suoraan lukion jälkeen opiskelemaan, niin onkin niin kamalan nuori opiskelemaan aikuisten maailmassa mitään. Mutta synttärisuunnitelmat meni hyvin. Keskiviikkona juhlitaan. Etkot on mulla. Syödään tortilloja ja alotellaan iltaa ja jatkot on sitten jossain "tanssiravintolassa". Sukulaisille on bileet jo sunnuntaina.
 
Terhi kävi illalla. Meiän piti suunnitella serkkubileitä mutta katsotaan niitä sitten ens viikolla, kun on Terhin valmistujaiset. Idea oli että pidettäiskin uudenvuoden bileet serkkujen kanssa. Kyllä se mulle vaan sopii...
 
Juttelin Marin kanssa tänään messengerissä. Sillä on joku mies. Vähänkö hauskaa. Todettiin, ettei olla nähty ikuisuuksiin ja se harmittaa. Virvelle täytyy varmaan soittaa jos ne Emmin kanssa haluu tulla mun synttäreille. Emmin ja Virven olen tosiaan nähny viimeks Emmin synttäreillä. Kuukaus sitten. Emmi on varmaan taas kasvanu vaikka kuin.
 
 
Oli niin kiva nähdä Artsi...