Koulu on hassu asia. Silloin, kun siellä on, on tylsää ja mieluummin olis jossain muualla vaikka siel onkin ihan kivaa. Ja kun on harjottelussa ois paljon mieluummin koulussa. Mutta se on varma, että kun on loma ei tee mieli kouluun.
 
Kokeilin tänään pareja farkkuja, jotka mulla on ollu kaapissa. Toiset on ihan uudet ja toiset ollu pari kertaa päällä ja tosiasia on se, ettei kummatkaan mahdu mulle. Toiset menee häthätää jalkaan (lue: ei mene, en uskalla edes yrittää) ja toiset ei mene kiinni. Niihin jää kunnon sellanen V-kuvio siihen eteen.. siis kun vetoketju ei mee kiinni. Miten tässä on näin päässy käymään? Ja mä sentään treenaan! Tosiasiahan on kuitenkin se, että ei se kuntosaliharjottelu vatsaa pienennä tai reisiä. Lihakset kyllä kenties kasvaa, mutta rasvan määrälle ei käy kuinkaan. Mutta kun en mä ole mikään juoksija. Eikä kerran viikossa epäsäännöllisesti sählyäkään taida riittää. Ja aivan sama mitä syö tai jättää syömättä tai syökö ollenkaan. Paino ja sen myötä sentit reisien, lantion ja vyötärön kohdalla kasvaa kuitenkin. Olen kohta vihastuksissani popsinu pussillisen naposteluporkkanoita. Nekin kyllä varmaan lihottaa.
 
Juurikin näin. Koulussakin on taas tullut oltua oikeen urakalla. Maanantaina 14-20:15, eilen 8:30-19, tänään 8:30-15 ja huomenakin sais olla aamusta iltaan mutta otan vapauden lintsata sekä enkusta että geriatriasta.
 
Mun piti mennä tänään Terhille kattomaan sen uutta kämppää. Terhi onkin Kotkassa. Siispä mä siivosin oman luukkuni. Vähän on ihanaa, kun koti on puhdas. Eka imuroin ja sitte pesin lattiat ja pyyhin pölyt ja pesin vessan ja kaikkee... ja järjestelin kaikkia tavaroita paikoilleen. Tää pöytä on vielä hieman kaaoksen vallassa, mutta muuten kaikki on valmista.
 
Pari tuntii sitten kävin äitin kanssa syömässä keskustassa ja vähän shoppailemassa. Kivaa! Nyt sytin kynttilöitä ja vietän syysiltaa yksinäni puhtaassa kodissa. Huomen Henu ehkä tulee käymään ja pitää lähteä maalle hakemaan auto. Viikonloppuna on pt-kisat :)!
 
 
On tolloa puhua tietokoneelle.