Tylsää tylsää... oli niin tylsää. Eikä edes ollu. Harjottelu alko. Seuraavat viis viikkoa pääasiallinen location on Helsinki ja Malmin poli. Viime viikkosesta työhaastattelusta ei oo viel kuulunu mitään. Epäilen soittaakohan ne koskaan. Ja harmittaa, kun en muista sen haastattelijamiehen nimeä.
 
Poli vaikutti ainakin ekan päivän perusteella "ihan ok" -paikalta. Ei siis mitenkään erityisen hyvä muttei missään tapauksessa huonokaan paikka. En mä varmaan tollasessa olis töissä. Ei mua kiinnosta mikään missä ollaan tekemisissä sairaiden ihmisten kanssa. Eikä mikään missä täytyy olla aamulla aikasin tai illalla myöhään. Paitsi yövuorossa. Niistä mä oon aina tykänny. Toisaalta yövuoron viehätys on siinä, että potilaat nukkuu eikä töitä siis ole samanlailla kun päivällä. Paitsi kun ollaan polilla. Päivystetään yötä päivää... En tiiä.
 
Urasuunnitelmien uusiminenkin takkuilee. Isä on tähän asti ollu hyvin myöntyväinen jos mä hakisinkin yliopistoon ja vaikka lopettaisinki tän koulun. Ja nyt kun mä sitten tosissani sitä yrittäisin niin yhtäkkiä Stadia onki niin hyvä ja sairaanhoitajantyö se vasta onkin hienoa. Vaan isäpä ei ole vaihtanu yhdenkää mummun tai paskavaippaa eläissän. Siitä on kaikki hienous kaukana. Se niin ei ole mua varten.
 
Tää on eka harjottelupaikka (pelastuslaitosta ei lasketa), jossa pystyy tekee pitkää päivää eli 12h vuoroja ja paljon öitä. Yö, kun ei juuri eroa päivästä mutta siitä tulee enemmän tunteja. Tekemällä kaks pitkää päivää ja kolme yötä saan periaatteessa 3 päivää vapaaks. Tosin yks on se ennen yötä ja toinen jälkeen yön.
 
Henu kävi sovittamassa frakkia tossa Lavemissa. Siitä tulee aina sata kertaa komeempi, kun se laittaa sen frakin päällensä. Se pukee Henua. Toivottavasti niillä on hienot vanhojentanssit. Sain järkättyä vuoroni niin, että pääsen kattomaan niitä.
 
 
Tämän hetkinen saldo:
 
Harjottelupäiviä 1, kuolleita 0